Specialist/ă achiziții publice / sectoriale
3 ноября 2025
Pentru suplinirea funcției vacante temporar (18.10.2026), din cadrul Serviciului aprovizionare tehnico-materială, sediul central, locația mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, recrutăm specialiști pentru ocuparea postului de:
Specialist/ă achiziții publice / sectoriale
Principalele responsabilități ale postului:
- Organizarea și desfășurarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziții de bunuri, servicii și lucrări din cadrul întreprinderii în conformitate cu legislația din domeniu;
 - Organizarea activității grupului de lucru pentru achiziții. Participarea la ședințele grupului de lucru pentru achiziții în calitate de secretar al grupului de lucru;
 - Întocmirea, coordonarea, transmiterea spre semnare, înregistrarea și evidența actelor aferente procedurii de achiziții (Procese Verbale, dări de seamă, scrisori);
 - Colaborarea cu serviciile din cadrul întreprinderii, asigurarea suportului metodologic și informațional serviciilor care inițiază achiziția;
 - Asigurarea suportului la întocmirea și prezentarea în termeni a răspunsurilor la contestații, Rapoartelor și Dărilor de seamă prevăzute de legislația în vigoare;
 - Îndeplinirea registrului de evidență electronică a achizițiilor.
 - Planificarea achizițiilor și participarea la întocmirea, modificarea și publicarea Planului de achiziții anual al întreprinderii.
 
Cerințe față de candidat,
de calificare:
- Studii superioare economice sau juridice.
 - Experiență profesională în domeniul achizițiilor (sectoriale sau publice) - minim 1 an.
 - Cunoașterea legislației RM în domeniul achizițiilor sectoriale sau publice.
 
generale:
- Abilități de operarea tehnicii de calcul și multiplicare (xerox, scaner).
 - Cunoașterea materialelor și echipamentelor electrice – constituie un avantaj.
 - Cunoștințe temeinice de operare al Microsoft Office, utilizarea aplicațiilor software specializate pentru sarcini de gestionare și evidența bunurilor (UNA, 1C – constituie un avantaj).
 - Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu).
 - Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termene limită stricte. Nivel ridicat de angajament, planificare, organizare, flexibilitate, responsabilitate, integritate și operativitate Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate;
 - Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate.
 - Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
 
Ce îți oferim:
- Angajare oficială în câmpul muncii.
 - Salariul 17 800 lei brut.
 - Spor salarial pentru vechimea în muncă în sectorul electroenergetic al Republicii Moldova
 - Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
 - Pachet social complet din prima zi de angajare.
 - Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
 
Informații generale: 
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email personal@moldelectrica.md, cu indicarea funcției.
E-mail: personal@moldelectrica.md