Ofițer conformitate (control intern)

OCN MK Kredit Company SRL

11 июля 2025

Кишинев, Скулянка
От 2 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя

Angajăm:

Ofițer conformitate (control intern)

Scopul postului:
Asigurarea conformității organizației cu legislația financiară, de reglementare, și de protecție a datelor cu caracter personal, prin monitorizarea riscurilor, aplicarea politicilor interne și instruirea personalului.

Principalele responsabilități:

  • Monitorizează respectarea legislației financiare, protecția consumatorilor și cerințele BNM;
  • Identifică și gestionează riscurile de conformitate;
  • Actualizează politicile și procedurile interne conform legislației în vigoare;
  • Planifică și execută controale interne periodice;
  • La identificarea neregulilor propune măsuri corective;
  • Colaborează cu auditorii interni și externi;
  • Elaborează rapoarte interne și recomandări pentru management;
  • Referitor la Protecția datelor cu caracter personal, supraveghează respectarea Legii 133/2011 și, unde este cazul, Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR); asigură informarea și instruirea personalului privind prelucrarea legală a datelor; asigură soluționarea cererilor persoanelor vizate și gestionează eventuale incidente de securitate a datelor; cooperează cu autoritatea de supraveghere in domeniul protecției datelor cu caracter personal;
  • Alte responsabilități: Întocmește procesele-verbale ale ședințelor care au loc în cadrul companiei inclusiv ședințe ale Consiliului; arhivează dosarele de creditare.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare (juridice, economice sau financiare).
  • Experiență profesională de minim 2 ani în domeniul financiar, juridic sau de reglementare.
  • Cunoștințe solide în legislația aplicabilă (OCN, AML/CFT, etc).
  • Abilități analitice, atenție la detalii și confidențialitate ridicată.

Beneficiile oferite:

  • Bonusuri de performanță și tichete de masă;
  • Oficiu modern, dotat cu utilitățile necesare;
  • Cadouri oferite cu ocazia anumitor evenimente;
  • Zile libere suplimentare (de ziua de naștere a angajatului);
  • Traininguri organizate regulat, pentru a-ți îmbunătăți performanțele și capacitățile profesionale;
  • Achitarea cursurilor de dezvoltare profesională și personală;
  • Teambuilding-uri organizate, pentru a te motiva, conecta cu echipa;
  • Condiții avantajoase la produsele companiei pentru angajați;
  • Program de lucru stabil, de luni până vineri, în baza orarului 09:00-18:00;
  • Mediu de lucru favorabil și prietenos.

Dacă dorești să faci parte din echipa noastră, trimite CV-ul la adresa: hr@mikrokapital.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să discutăm despre viitorul tău profesional!

Vor fi contactați doar candidații care corespund cerințelor menționate.

Prin aplicarea la acest anunț, vă dați acordul față de prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în scopul contactării Dvs. în procesul de recrutare pentru posturile vacante în compania noastră, conform legislației în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal.

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Добавить сопроводительное письмо

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы получать ответы от компаний и общаться с ними в ЧАТЕ.
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
CV отправлено!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.