Office Manager
Carmez Processing SRL

15 октября 2024

Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Университет, институт
На территории работодателя

Office Manager

Cerinte:

  • Experiența în domeniu reprezintă un avantaj;
  • Studii superioare;
  • Cunoștințe de programe Word, Excel, CRM, Outlook;
  • Cunoașterea limbilor româna și rusă;
  • Abilitaţi de coordonare, organizare şi planificare;
  • Atenție la detalii, spirit de iniţiativă, diplomaţie, flexibilitate, disciplină, responsabilitate.
Cerinţe faţă de candidat:
  • Informarea prin intermediul rețelelor sociale, site-uri de anunțuri etc. despre serviciile companiei;
  • Răspundere la telefon, mesaje, etc.;
  • Asigurarea funcționării biroului: comandarea papetariei, consumabilelor etc.;
  • Monitorizarea activității serviciului de curierat și a personalului tehnic;
  • Primirea și procesarea corespondenței de intrare și de ieșire;
  • Asigurarea funcționalității echipamentelor de birou și de afaceri;
  • Organizarea călătoriilor și deplăsărilor: rezervare bilete, rezervări hotel etc.;
  • Participarea la organizarea de evenimente corporative;
  • Executarea instrucțiunilor de la Administratorul companiei.
Compania oferă:
  • Pachet salarial atractiv;
  • Prînz gratuit;
  • Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
  • Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională.
Telefon de contact: 060690077
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md.

E-mail: cristina.marjinean@carmez.md
Telefon: 060690077

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть