
Arhitect baze de date
Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe
11 августа 2025
Кишинев
От 1 года
20 000 – 23 000 леев
Полный день
Высшее
На территории работодателя
FII PARTE A ECHIPEI CENTRULUI DE TEHNOLOGII INFORMAȚIONALE ÎN FINANȚE
Funcția:
Arhitect baze de date
Sarcini și responsabilități:
- Proiectarea, dezvoltarea și implementarea arhitecturii bazei de date ( atît relaționale, cît și NoSQL) pentru a susține obiectivele de business;
- Crearea modelelor de date logice și fizice și definirea schemelor bazei de date;
- Evaluarea și selectarea tehnologiilor de baze de date adecvate (ex: PostgreSQL, SQLServer, MySQL, MongoDB, Redis, etc);
- Dezvoltarea și implementarea strategiilor de securitate, integritate și conformitate a datelor;
- Optimizarea performanței bazei de date și a interogărilor (query-uri) complexe;
- Planificarea și implementarea soluțiilor de backup și de recuperare în caz de dezastru;
- Colaborarea strînsă cu echipele de dezvoltare, proiectare și management pentru a înțelege cerințele și a oferi soluții eficiente;
- Crearea și menținerea documentației tehnice a arhitecturii bazei de date.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
- Cunoștințe aprofundate de modelare a datelor și de design al schemelor de baze de date;
- Experiență solidă în cel puțin un SGBD relațional major (ex: Microsoft SQL Server, PostgreSQL, MySQL, Oracle, etc);
- Experiență cu baze de date NoSQL (ex: MongoDB, Cassandra, Redis);
- Competențe avansate în scrierea și optimizarea interogărilor SQL;
- Experiență cu instrumente de ETL (Extract, Transform, Load) și cu procese de integrare a datelor;
- Abilități excelente de comunicare și de lucru în echipă;
- Gîndire analitică și capacitatea de a rezolva probleme complexe.
Constituie avantaj:
- Experiență de minim 1 an în domeniul proiectării și implementării bazelor de date complexe;
- Cunoștințe de Big Data (ex: Hadoop, Spark);
- Certificări relevante în domeniu;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel de tehnic.
Oferim:
- Program de integrare și ghidare de către un mentor;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală în cadrul Instituției. Cursuri de instruire și traing-uri periodice;
- Mediu de lucru dinamic, interactiv;
- Organizarea evenimentelor corporative și sportive;
- Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
- Salariu competitiv ( de la 20 000 - 23 000 MDL cu posibilități de creștere în dependență de implicare și nivel de profesionalism), pachet social deplin;
- Zile libere și sprijin financiar pentru evenimente personale;
- Sediul în centrul capitalei.
Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau ruslana.rusnac@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 069632889; 022 262598.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu!
E-mail: resurse.umane@ctif.gov.md / ruslana.rusnac@ctif.gov.md
Tel. de contact: 022 262598
Tel. de contact: 022 262598
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.