Arhitect baze de date

Кишинев
От 1 года
20 000 – 23 000 леев
Полный день
Высшее
На территории работодателя

FII PARTE A ECHIPEI CENTRULUI DE TEHNOLOGII INFORMAȚIONALE ÎN FINANȚE

Funcția:

Arhitect baze de date

Sarcini și responsabilități:

  • Proiectarea, dezvoltarea și implementarea arhitecturii bazei de date ( atît relaționale, cît și NoSQL) pentru a susține obiectivele de business;
  • Crearea modelelor de date logice și fizice și definirea schemelor bazei de date;
  • Evaluarea și selectarea tehnologiilor de baze de date adecvate (ex: PostgreSQL, SQLServer, MySQL, MongoDB, Redis, etc);
  • Dezvoltarea și implementarea strategiilor de securitate, integritate și conformitate a datelor;
  • Optimizarea performanței bazei de date și a interogărilor (query-uri) complexe;
  • Planificarea și implementarea soluțiilor de backup și de recuperare în caz de dezastru;
  • Colaborarea strînsă cu echipele de dezvoltare, proiectare și management pentru a înțelege cerințele și a oferi soluții eficiente;
  • Crearea și menținerea documentației tehnice a arhitecturii bazei de date.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoștințe aprofundate de modelare a datelor și de design al schemelor de baze de date;
  • Experiență solidă în cel puțin un SGBD relațional major (ex: Microsoft SQL Server, PostgreSQL, MySQL, Oracle, etc);
  • Experiență cu baze de date NoSQL (ex: MongoDB, Cassandra, Redis);
  • Competențe avansate în scrierea și optimizarea interogărilor SQL;
  • Experiență cu instrumente de ETL (Extract, Transform, Load) și cu procese de integrare a datelor;
  • Abilități excelente de comunicare și de lucru în echipă;
  • Gîndire analitică și capacitatea de a rezolva probleme complexe.

Constituie avantaj:

  • Experiență de minim 1 an în domeniul proiectării și implementării bazelor de date complexe;
  • Cunoștințe de Big Data (ex: Hadoop, Spark);
  • Certificări relevante în domeniu;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel de tehnic.

Oferim:

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală în cadrul Instituției. Cursuri de instruire și traing-uri periodice;
  • Mediu de lucru dinamic, interactiv;
  • Organizarea evenimentelor corporative și sportive;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
  • Salariu competitiv ( de la 20 000 - 23 000 MDL cu posibilități de creștere în dependență de implicare și nivel de profesionalism), pachet social deplin;
  • Zile libere și sprijin financiar pentru evenimente personale;
  • Sediul în centrul capitalei.

Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau ruslana.rusnac@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 069632889; 022 262598.

Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu!

E-mail: resurse.umane@ctif.gov.md / ruslana.rusnac@ctif.gov.md
Tel. de contact: 022 262598
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Добавить сопроводительное письмо

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы получать ответы от компаний и общаться с ними в ЧАТЕ.
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.