Specialist în conformitate și management al riscurilor
QIWI Moldova
6 noiembrie 2024
Chișinău, Сentru
De la 2 ani
Full-time
Universitate
În locația angajatorului
Angajăm:
Specialist în conformitate și management al riscurilor
Misiunea Postului:
Organizarea activității de Conformitate PCSB/FT si management riscuri
Responsabilități de bază:
- Asigurarea desfășurării activității Societății în stricta conformitate cu prevederile legislației in vigoare si reglementările interne.
- Monitorizarea procesului de conformitate si aplicarea corespunzătoare a cerințelor de reglementare si administrare a riscului de conformitate pe aspectele PCSBFT/KYC/reputational.
- Gestionarea domeniului de cunoaștere a clientelei în scopul prevenirii spălării banilor si finanțării terorismului
- Gestionarea sau prevenirea conflictelor de interese actuale si potențiale la nivel de Societate
- Stabilirea și verificarea respectării normelor de etică de către angajații Societății;
- Monitorizarea și identificarea deficiențelor în sistemul de control intern și elaborarea și înaintarea planuri de acțiuni pentru remedierea acestora, dacă va fi cazul;
- Organizarea procesului de analiză a riscurilor aferente activității Societății, inclusiv aprobarea produselor noi și serviciilor externalizare;
- Elaborarea, actualizarea sau avizarea documentelor normative interne ale Societății.
- Asigurarea suportului angajaților și conducerii Societății în gestionarea riscurilor de PCSBFT /KYC/reputațional și recomandarea metodelor de prevenire și remediere a acestor riscuri;
- Organizarea programelor de instruire a personalului Societății în domeniul conformității, PCSBFT, KYC.
Cerinţe faţa de candidaţi:
- Studii superioare cu profil juridic sau economic;
- Experienţă în sistemul financiar bancar/nebancar minim 2 ani (preferabil în domeniul controlului intern/riscuri, legalitate, audit);
- Cunoașterea legislației şi a reglementărilor în domeniul prevenirii și combaterii spălării banilor și finanțării terorismului, conformității/eticii, protecției datelor cu caracter personal, activității bancare/ prestare a serviciilor de plata;
- Cunoașterea limbii române și engleză;
- Cunoștințe informatice: OS Windows, MS Office;
- Orientare spre client şi orientare spre rezultat, lucru în echipă
Beneficiile pe care le oferim:
- Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
- Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă;
- Salariu fix + alte avantaje financiare;
- Colectiv tânăr si prietenos.
- Oficiu modern în centrul orașului.
- Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30-17:30).
E-mail:
office@qiwi.md
Alte anunțuri publicate de această companie
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳