
18 august 2025
Specialist Front Office
Responsabilităţi:
- Deservirea calitativă a clienților privind deschiderea/ închiderea/ gestionarea serviciilor bancare;
- Cunoașterea caracteristicilor tuturor serviciilor bancare pe care le oferim;
- Abilităţi în identificarea necesităţilor clienţilor, informarea, consultarea şi oferirea serviciilor profesioniste tuturor clienţilor curenţi şi potenţiali;
- Promovarea serviciilor oferite de Bancă;
- Cunoaşterea şi respectarea procedurilor interne ale Băncii.
Cerinţe:
- Studii superioare;
- Experienţă în domeniu nu este obligatorie;
- Abilităţi excelente de comunicare şi negociere;
- Abilităţi de lucru în echipă;
- Persoană deschisă, pozitivă şi tolerantă;
- Abordare proactivă la locul de muncă;
- Simţ dezvoltat al responsabilităţii, atenţiei şi punctualităţii;
- Abilităţi de soluţionare a situaţiilor de conflict;
- Cunoaşterea limbilor română, rusă.
Beneficii:
- Seminare și Traininguri
- Cursuri de Limba Engleză
- Experiență Internațională
- Academiile ProCredit
- Angajare Oficială din Prima Zi
- Salariu Fix Competitiv
- Zi de Naștere Liberă și Plătită
- Pachet Social Complet
- Birou Modern și Confortabil
- Lucru de la distanță – 1 zi în săptamână
- Mediu de Lucru Prietenos
Daca sunteti cointeresati de aceasta pozitie vacanta, rugam sa aplicati CV-ul dvs si scrisoarea de motivatie pe urmatoarea adresa de e-mail: mda.resurse.umane@procredit-group.com.
Rugam sa mentionati pozitia vacanta pentru care ati aplicat CV-ul.
Prelucrarea datelor de către Bancă se realizează în conformitate cu prevederile Legislației nr.133 din 08.07.2011, privind Protecția datelor cu caracter personal.
Team buildinguri
Telefonia mobilă
Notebook
Ceai, cafea, apă
Posibilitatea de a lucra remote
Creștere profesională
Traininguri, cursuri
Reduceri pentru angajați
Alte joburi ale companiei
Alte joburi ale companiei






Alte joburi ale companiei
Alte joburi ale companiei





