Specialist, Call Center (deservire clienți)

Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Colegiu
În locația angajatorului

FinComBank - Banca de Finanțe și Comerț SA angajează:

Specialist, Call Center (deservire clienți)

Responsabilități:

  • Acordarea suportului informațional clienților actuali și potențiali ai băncii cu privire la produsele și serviciile oferite;
  • Acordarea suportului tehnic asupra produselor/serviciilor utilizatorilor acestor produse, oferind soluții potrivite, în măsura competențelor;
  • Atragerea clienților noi, vânzarea produselor/serviciilor oferite de bancă clienților existenți și potențiali prin procesarea cererilor de la distanță;
  • Informarea clienților existenți și a clienților potențiali despre promoțiile curente și ofertele băncii;
  • Procesarea adresărilor parvenite de la clienți.

Cerințe/Abilități necesare:

  • Studii medii de specialitate și/sau superioare finisate sau în derulare cu profil economic/tehnic;
  • Experiența în poziție similară constituie avantaj;
  • Cunoașterea limbilor română și rusă, engleza va constitui avantaj;
  • Cunoașterea PC la nivel de utilizator avansat;
  • Capacitate de lucru individual și în echipă;
  • Abilități bune de comunicare, responsabilitate, punctualitate;
  • Integritate profesională, acuratețe și atenție la detalii.

Ce oferim:

  • Cursuri gratuite de formare si dezvoltare profesională;
  • Ajutor material pentru evenimente speciale;
  • Prima de performanță;
  • Echipă dinamică si ambițioasă.

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut