Specialist, Call Center (deservire clienți)
FinComBank - Banca de Finante si Comert SA
18 decembrie 2024
Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Colegiu
În locația angajatorului
FinComBank - Banca de Finanțe și Comerț SA angajează:
Specialist, Call Center (deservire clienți)
Responsabilități:
- Acordarea suportului informațional clienților actuali și potențiali ai băncii cu privire la produsele și serviciile oferite;
- Acordarea suportului tehnic asupra produselor/serviciilor utilizatorilor acestor produse, oferind soluții potrivite, în măsura competențelor;
- Atragerea clienților noi, vânzarea produselor/serviciilor oferite de bancă clienților existenți și potențiali prin procesarea cererilor de la distanță;
- Informarea clienților existenți și a clienților potențiali despre promoțiile curente și ofertele băncii;
- Procesarea adresărilor parvenite de la clienți.
Cerințe/Abilități necesare:
- Studii medii de specialitate și/sau superioare finisate sau în derulare cu profil economic/tehnic;
- Experiența în poziție similară constituie avantaj;
- Cunoașterea limbilor română și rusă, engleza va constitui avantaj;
- Cunoașterea PC la nivel de utilizator avansat;
- Capacitate de lucru individual și în echipă;
- Abilități bune de comunicare, responsabilitate, punctualitate;
- Integritate profesională, acuratețe și atenție la detalii.
Ce oferim:
- Cursuri gratuite de formare si dezvoltare profesională;
- Ajutor material pentru evenimente speciale;
- Prima de performanță;
- Echipă dinamică si ambițioasă.
E-mail:
hr@fincombank.com
Alte anunțuri publicate de această companie
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut