
Responsabil în domeniul integrității operaționale și securității și sănătății în muncă
Societe Generale de Surveillance SA
16 februarie 2025
Chișinău, Сentru
Orice experiență
De la 5 000 Până la 8 000 MDL
Flexibil
Orice studii
În locația angajatorului
Angajăm și persoane cu dizabilități
Compania SGS (Moldova) S.A., Lider Mondial și Inovator în domeniul inspecției, expertizei, testării și certificării, anunță concurs pentru suplinirea postului vacant:
Responsabil în domeniul integrității operaționale și securității și sănătății în muncă
Cerințe față de candidat:
- Studii absolvite superioare/medii profesionale/ tehnice;
- Cunoașterea legislației în domeniul securității și sănătății în muncă (SSM);
- Experienţă de activitate în domeniul dat si/sau in domenii conexe tehnice (in industria de producere etc.);
- Cunoaşterea la nivel înalt a limbilor română si rusă. Engleză – minimum la nivel mediu spre avansat;
- Cunostinte si experienta de utilizare a computerului si diferitor programe în MS Office;
- Abilitati de comunicare: flexibilitate, dinamism, rapiditate in adaptarea la cerintele companiei;
- Capacităţi de analiză şi sinteză, spirit de iniţiativă;
- Resposabilitate, acurateţe, punctualitate, severitate;
- Abilităţi de lucru în echipă.
Va prezenta un un avantaj:
- Document de atestare in domeniul SSM, certificate de calificare in domenii conexe;
- Disponibilitate pentru deplasari in interes de serviciu;
- Deţinerea permisului de conducere a automobilului (categoria B);
- Posesor de autoturism;
- Experienta manageriala;
- Experienta de participare in inspecții/audite.
- Asigurarea implementarii prevederilor legislative si normative locale cu privire la SSM.
- Organizarea activitatii de SSM a companiei în concordanţă cu cerinţele legale locale şi cu cele corporative.
- Planificarea măsurilor de SSM in conformitate cu prevederile legale locale si cu politica companiei.
- Planificarea, organizarea, coordonarea, implementarea actiunilor din domeniul SSM.
- Elaborarea si mentinerea sistemului de documente in domeniu.
- Documentarea, raportarea activitatii, comunicarea interna si externa in domeniul SSM.
- Organizarea si asigurarea instruirilor personalului.
- Angajare oficială în conformitate cu prevederile Codului Muncii al RM;
- Salariu motivant, inclusiv și bonusuri de performanță;
- Posibilitate de creștere profesională;
- Loc de muncă modern în centrul orașului;
- Pachet social complet;
- Echipă tînără și dinamică.
www.sgs.com
E-mail: elena.moisei@sgs.com
Web: www.sgs.com
Alte anunțuri publicate de această companie
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut