
8 septembrie 2025
Ofițer recuperare, Secția Recuperare Amiabilă, Departamentul Recuperare Creanțe
Ce ai de făcut:
- Aplică strategiile, acțiunile, instrumentele și canalele de recuperare amiabilă, precum și urmărește recuperarea integrală a sumelor datorate de clienții băncii aflați în portofoliul alocat spre gestiune, cu înregistrarea acțiunilor întreprinse în aplicațiile dedicate;
- Identifică și aplică toate mijloacele de recuperare (comunicare: telefonică/email/sms etc., remitere scrisori, vizite etc.) și negociere corespunzătoare fiecărui client aflat în gestiunea sa, prin contactarea continua a acestuia, în vederea maximizării rezultatului final;
- Informează superiorii ierarhici despre cazurile ce necesita acțiuni de intervenție specifică;
- Asigură transmiterea oportună și calitativă a documentelor/dosarelor de credit către subdiviziunile specializate ale Bănci pentru recuperare contencioasa, urmărind continuu respectarea prevederilor DNI;
- Oferă, la solicitarea clientului, suportul informațional privind restanța înregistrată la credit, inclusiv pentru deținătorii de produse non-creditare ale Băncii;
- Acționează în sinergie cu echipa comercială (reprezentanți ai sucursalelor), în vederea implementării soluțiilor de regularizare rapidă a serviciului datoriei, precum și asigurarea realizării acțiunilor necesare, corelat DNI, pentru recuperarea sumelor datorate de clienți;
- Participă în elaborarea statisticilor și rapoartelor aferente performanțelor individuale și/sau ale Secției;
- Utilizând o platforma comună, activează în sinergie cu Secția Centrul de Contact Multimedia, în contextul operabilității canalelor de comunicare telefonic, IVR, SMS.
Vom aprecia să ai:
- Studii superioare în domeniul juridic / financiar-bancar/ economic;
- Experiență de minim 1 an de activitate în sistemul financiar-bancar (constituie un avantaj - în domeniul creditării);
- Experiența în poziții ce implică negocierea cu clienții/debitorii constituie un avantaj;
- Cunoștințe privind legislația RM în segmentul de recuperare creanțe și domeniul financiar-bancar;
- Tehnici de recuperare și produse de creditare bancară;
- Tehnici de comunicare, negociere și soluționare a conflictelor;
- Nivel avansat de posedare a limbilor română și rusă;
- Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
- Cunoștințe informatice: MS Office.
Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 332
E-mail: recrutare@otpbank.md
Telefon: 022 812 332
Team buildinguri
Notebook
Ceai, cafea, apă
Prânz gratuit
Asigurare medicală privată
Creștere profesională
Traininguri, cursuri
Reduceri pentru angajați
Bonus la aniversarea zilei de angajare
Alte joburi ale companiei
Alte joburi ale companiei


Actualizat: 11 zile în urmă



Actualizat: 11 zile în urmă


Actualizat: 11 zile în urmă


Alte joburi ale companiei
Alte joburi ale companiei


Actualizat: 11 zile în urmă



Actualizat: 11 zile în urmă


Actualizat: 11 zile în urmă

