
Office manager (Secretar/a) / fără experiență
eBloc.md
15 august 2025
Chișinău, Telecentru
Posibil fără experiență
8 000 lei
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Angajăm:
Office manager (Secretar/a) / fără experiență
«eBloc» este o companie cu o vastă experiență în administrarea și deservirea clădirilor premium din Chișinău. Companie de top din Chișinău care prestează o gamă largă de servicii la complexe rezidențiale și clădiri.
Responsabilități:
- efectuarea lucrărilor de secretariat;
- recepționarea, prelucrarea și distribuirea informației (apeluri telefonice, corespondență, presă, faxuri, colectarea datelor);
- controlul îndeplinirii ordinelor, sarcinilor, dispozițiilor, aducerea informației la cunoștința executanților;
- organizarea circulației interne și externe a documentelor;
- asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie, asistență la perfectarea pachetelor de documente;
- expedierea faxurilor, corespondenței, xerocopierea și scanarea documentelor;
- întîmpinarea vizitatorilor (oferirea de ceai, cafea).
Cerințe:
-cunoaștere foarte bună a lucrărilor de secretariat;
-abilități în domeniul corespondenței de afaceri, capacitatea de a vorbi corect în limbile română și rusă,
-bune cunoștințe de operare PC;
-cunoștințe de utilizare a tehnicii de birou (fax, copiator, scanner);
-conștiinciozitate, responsabilitate, spirit de inițiativă, capacitate de muncă, cunoașterea normelor de etichetă în afaceri, abilități de comunicare, capacitatea de a îndeplini de sine stătător sarcinile stabilite, punctualitate.
- efectuarea lucrărilor de secretariat;
- recepționarea, prelucrarea și distribuirea informației (apeluri telefonice, corespondență, presă, faxuri, colectarea datelor);
- controlul îndeplinirii ordinelor, sarcinilor, dispozițiilor, aducerea informației la cunoștința executanților;
- organizarea circulației interne și externe a documentelor;
- asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie, asistență la perfectarea pachetelor de documente;
- expedierea faxurilor, corespondenței, xerocopierea și scanarea documentelor;
- întîmpinarea vizitatorilor (oferirea de ceai, cafea).
Cerințe:
-cunoaștere foarte bună a lucrărilor de secretariat;
-abilități în domeniul corespondenței de afaceri, capacitatea de a vorbi corect în limbile română și rusă,
-bune cunoștințe de operare PC;
-cunoștințe de utilizare a tehnicii de birou (fax, copiator, scanner);
-conștiinciozitate, responsabilitate, spirit de inițiativă, capacitate de muncă, cunoașterea normelor de etichetă în afaceri, abilități de comunicare, capacitatea de a îndeplini de sine stătător sarcinile stabilite, punctualitate.
Condiții de muncă:
-angajare oficială în cîmpul muncii;
-salariu motivant;
-un colectiv tînăr și unit;
-abonament de telefonie mobilă asigurat de angajator;
-program de lucru: luni-vineri, orele 8:30-17:00.
Dacă ești interesat(ă) de oferta noastră, așteptăm CV-ul tău la adresa de email hr@ebloc.md sau să contactezi la numărul de telefon 078818100.
-salariu motivant;
-un colectiv tînăr și unit;
-abonament de telefonie mobilă asigurat de angajator;
-program de lucru: luni-vineri, orele 8:30-17:00.
Dacă ești interesat(ă) de oferta noastră, așteptăm CV-ul tău la adresa de email hr@ebloc.md sau să contactezi la numărul de telefon 078818100.
E-mail: hr@ebloc.md
Telefon: 078818100
Alte joburi ale companiei
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.