
IT Support Technician
12 mai 2025
Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 18 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.
Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.
Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.
La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.
IT Support Technician
As an IT Support Technician, you will be the first point of contact for technical issues, providing quick and effective assistance with computer, mobile and AV systems. Your responsibilities include troubleshooting, user support, hardware and software maintenance, ticket tracking, and assisting with upgrades and installations.
Key Responsibilities
- Monitor the ticketing platform and respond to support requests.
- Install, configure, and maintain computer systems and software.
- Configure and manage IT equipment and prepare gear for new hires.
- Collaborate with IT teams and maintain IT systems inventory.
- Propose solutions for complex issues and improve IT support processes.
- Resolve problems independently and escalate complex issues.
- Ensure IT service quality meets performance indicators.
Education, Experience And Qualifications
- 2+ years experience in a technical support role.
- Language Skills: English (B1level).
- Skills should include Microsoft Exchange, Windows laptop, mobile, and printer troubleshooting.
- Ticketing software experience.
- Familiarity with computer networks and security products (firewalls, VPN, virus scanning) preferred.
- The ability to clearly and efficiently communicate with both non-technical and technically adept personnel.
- Strong troubleshooting and problem-solving skills.
What do we offer:
- Initial training and periodic coaching specific to the job;
- Real opportunities for career development in an international business environment;
- Spaces created specifically for breaks and relaxation during work hours;
- A day off on your birthday!
Wellbeing activities, contests, and sports competitions within various HR projects.
E-mail: iopopescu@veoworldwide.ro