
Director al Institutului Național de Administrație și Management Public
22 aprilie 2025
Cancelaria de Stat anunță concurs
pentru ocuparea funcției de Director al Instituției Publice
Institutul Național de Administrație și Management Public
Director al Institutului Național de Administrație și Management Public
Misiunea Institutului Național de Administrație și Management Public este de a contribui la dezvoltarea unei administrații publice eficiente, transparente, responsabile și adaptabile nevoilor unei societăți moderne prin dezvoltarea și implementarea activităților de dezvoltare profesională continuă, ghidare și mentorat destinate dezvoltării capacităților funcționarilor publici și altor categorii de
personal din administrația publică.
Condițiile de participare la concurs
Pentru funcția de director al Institutului Național de Administrație și Management Public poate candida persoana care corespunde următoarelor cerințe:
− deține cetățenia Republicii Moldova;
− posedă limba română;
− are studii superioare de licență în domeniul științelor administrative, al științelor politice, al științelor economice, al dreptului, al științelor sociale sau ale educației;
− deține experiență profesională de cel puțin cinci ani în formarea/instruirea/dezvoltarea profesională sau în alte domenii relevante pentru activitatea Institutului;
− nu are, în ultimii cinci ani, înscrieri în cazierul privind integritatea profesională privind rezultatul negativ al testului de integritate profesională pentru încălcarea obligației prevăzute la art. 7
alin. (2) lit. a) din Legea nr. 325/2013 privind evaluarea integrității instituționale;
− nu are antecedente penale pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
− nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, printr-o sentință judecătorească definitivă.
Comisia de concurs își rezervă dreptul de a respinge candidații care atestă lipsa reputației ireproșabile, precum și a altor condiții legate de integritate.
Persoanele interesate pot depune prin email / prin poștă / personal Dosarul de concurs:
a) cererea de înscriere la concurs;
b) Conceptul de dezvoltare instituțională care reflectă viziunea asupra priorităților și direcțiilor principale de dezvoltare ale instituției și alte aspecte relevante (maxim 5 pagini);
c) curriculum vitae, ce va include și 3 persoane de referință;
d) copia de pe actul de identitate;
e) copia diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare relevante funcției pentru care se organizează concursul;
f) cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere.
Copiile documentelor depuse de către candidați se prezintă împreună cu documentele originale pentru a se verifica veridicitatea lor sau se autentifică notarial, în momentul declarării persoanei drept învingător al concursului.
Orice dosar incomplet sau depus după expirarea datei-limită nu va fi examinat.
Toate persoanele care întrunesc condițiile menționate sunt încurajate să aplice la concurs.
Data-limită până la care poate fi depus Dosarul de concurs – 17 aprilie 2025, ora 17:00.
Persoana de contact : Aurelia Druța, consultant principal, Direcția resurse umane
Telefon: 022 250 257
E-mail: aurelia.druta@gov.md
Adresa poştală: MD-2012, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1