Asistent director

Documente.md

20 august 2025

Chișinău, Сentru
De la 1 an
15 000 – 20 000 lei
Full-time
Superioare
În locația angajatorului

DocumenteMD angajează:

Asistent director

Ești o persoană organizată, de încredere și atentă la detalii, care se simte în largul său când planifică, susține și coordonează activități? Atunci te vrem în echipa noastră, în rolul de Asistent Director!

DOCUMENTE.MD este o companie juridică în plină ascensiune, cu peste 19 ani de experiență și birouri în Chișinău și București. În fiecare zi, dăm o mână de ajutor oamenilor care visează la o viață fără granițe. Suntem o echipă tânără și plină de energie! Cei mai mulți dintre colegii noștri sunt cu noi de pese 3 ani și pun umărul, zi de zi la creșterea și inovația noastră. Împreună, facem ca lucrurile frumoase să se întâmple!

Cerințe față de candidat:

  • Experiență anterioară în asistență administrativă (minim 1 an);
  • Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
  • Cunoașterea limbii române și ruse la nivel avansat (scris și vorbit);
  • Cunoștințe bune de operare PC, Word, Excel;
  • Abilități excelente de organizare, planificare și prioritizare;
  • Comunicare clară, ton profesionist și atitudine pozitivă în interacțiunea cu colegii și clienții;
  • Confidențialitate, discreție și atenție la detalii.
  • Responsabilitate și angajament ferm;
  • Integritate, adaptabilitate și dorință continuă de perfecționare.

Responsabilitățile postului:

  • Gestionarea agendei directorului și programarea întâlnirilor;
  • Susținerea echipei de management în organizarea ședințelor, deplasărilor sau proiectelor punctuale;
  • Comunicarea eficientă cu furnizorii, partenerii și colegii din alte departamente;
  • Administrarea comenzilor interne și a gestiunii de birou.

Alătură-te echipei noastre și vei descoperi un mediu de lucru plăcut și multe oportunități de creștere! Vei avea parte de:

  • Birou modern, situat în centrul Chișinăului, ușor accesibil cu transport public și cu opțiuni pentru prânz în apropiere;
  • Activități de teambuilding, evenimente interactive, călătorii în străinătate și participare la business forumuri;
  • Un loc de muncă confortabil, cu zonă verde pentru pauze, plus ceai, cafea, dulciuri și fructe gratuite;
  • Salariu plătit întotdeauna la timp;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală;
  • Un mediu care te încurajează să îți exprimi ideile, să fii apreciat pentru contribuțiile tale, respectat pentru unicitatea ta și susținut în dezvoltarea ta profesională;
  • Program de lucru stabil de luni până vineri, de la 9:00-18:00; Sâmbătă 09:00–14:00 (peste una, prin rotație).

Vor avea prioritate doar candidatii care vor completa chestionarul din linkul de mai jos: https://mrqz.me/660498ee41cb69002675f99e

Alătură-te DOCUMENTE.MD și devină o parte din succesul nostru!

E-mail: hr@documente.md

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.