
Asistent contabil
19 august 2025
Taxreturn - compania specializată în recuperare impozitelor din străinătate, este în căutarea unui Asistent contabil, care dorește să lucreze într-un colectiv de profesioniști și să își creeze o carieră de succes. Acceptăm la interviu persoane de orice vârstă și experiență!
Asistent contabil
Cerințe:
- Fluență în limba română;
- Studii medii sau superioare cu profil economic ;
- Abilități bune de comunicare, organizare și lucru în echipă;
- Cunoștințe de utilizare a programului 1C (obligatoriu);
- Capacitate de concentrare și analiză, atenție la detalii și operativitate;
- Experiența în domeniu constituie un avantaj, dar nu este obligatorie.
Responsabilități:
- Întroducerea datelor în programul 1C, lucrul cu actele în diferite softuri / programe adaptate la genul de activitate a companiei;
- Verificarea și introducerea datelor financiar-fiscale în conformitate cu datele din documentele primare;
- Întocmirea contractelor, lucrul cu contractele de cesiune, emiterea de facturi fiscale ;
- Colaborare cu coordonatorii de proiect pentru o mai bună viziune a lucrurilor și procesare a datelor.
Oferim:
- Lucru într-o companie în plină dezvoltare;
- Un birou confortabil;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Salariu competitiv și achitat la timp;
- Pachet social deplin;
- Regim de lucru: luni-vineri, 9.00-18.00.
Expediază CV-ul tău la e-mailul: taxreturn.hr@gmail.com.
Menționează în subiectul mesajului poziția pentru carese aplică - "Asistent contabil".
La interviu vor fi chemați doar candidații selectați.
*Salariul se va stabili în urma interviului ,în dependență de potențialul candidatului.
E-mail: taxreturn.hr@gmail.com