
Arhitect baze de date
Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe
11 august 2025
Chișinău
De la 1 an
20 000 – 23 000 lei
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
FII PARTE A ECHIPEI CENTRULUI DE TEHNOLOGII INFORMAȚIONALE ÎN FINANȚE
Funcția:
Arhitect baze de date
Sarcini și responsabilități:
- Proiectarea, dezvoltarea și implementarea arhitecturii bazei de date ( atît relaționale, cît și NoSQL) pentru a susține obiectivele de business;
- Crearea modelelor de date logice și fizice și definirea schemelor bazei de date;
- Evaluarea și selectarea tehnologiilor de baze de date adecvate (ex: PostgreSQL, SQLServer, MySQL, MongoDB, Redis, etc);
- Dezvoltarea și implementarea strategiilor de securitate, integritate și conformitate a datelor;
- Optimizarea performanței bazei de date și a interogărilor (query-uri) complexe;
- Planificarea și implementarea soluțiilor de backup și de recuperare în caz de dezastru;
- Colaborarea strînsă cu echipele de dezvoltare, proiectare și management pentru a înțelege cerințele și a oferi soluții eficiente;
- Crearea și menținerea documentației tehnice a arhitecturii bazei de date.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
- Cunoștințe aprofundate de modelare a datelor și de design al schemelor de baze de date;
- Experiență solidă în cel puțin un SGBD relațional major (ex: Microsoft SQL Server, PostgreSQL, MySQL, Oracle, etc);
- Experiență cu baze de date NoSQL (ex: MongoDB, Cassandra, Redis);
- Competențe avansate în scrierea și optimizarea interogărilor SQL;
- Experiență cu instrumente de ETL (Extract, Transform, Load) și cu procese de integrare a datelor;
- Abilități excelente de comunicare și de lucru în echipă;
- Gîndire analitică și capacitatea de a rezolva probleme complexe.
Constituie avantaj:
- Experiență de minim 1 an în domeniul proiectării și implementării bazelor de date complexe;
- Cunoștințe de Big Data (ex: Hadoop, Spark);
- Certificări relevante în domeniu;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel de tehnic.
Oferim:
- Program de integrare și ghidare de către un mentor;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală în cadrul Instituției. Cursuri de instruire și traing-uri periodice;
- Mediu de lucru dinamic, interactiv;
- Organizarea evenimentelor corporative și sportive;
- Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
- Salariu competitiv ( de la 20 000 - 23 000 MDL cu posibilități de creștere în dependență de implicare și nivel de profesionalism), pachet social deplin;
- Zile libere și sprijin financiar pentru evenimente personale;
- Sediul în centrul capitalei.
Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau ruslana.rusnac@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 069632889; 022 262598.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu!
E-mail: resurse.umane@ctif.gov.md / ruslana.rusnac@ctif.gov.md
Tel. de contact: 022 262598
Tel. de contact: 022 262598
Alte joburi ale companiei

Centrul de Tehnologii Informaț...
Chișinău

Centrul de Tehnologii Informaț...
Chișinău

Centrul de Tehnologii Informaț...
Chișinău

Centrul de Tehnologii Informaț...
Chișinău

Centrul de Tehnologii Informaț...
Chișinău

Centrul de Tehnologii Informaț...
Chișinău
Alte joburi ale companiei

Centrul de Tehnologii Informaț...
Chișinău

Centrul de Tehnologii Informaț...
Chișinău

Centrul de Tehnologii Informaț...
Chișinău

Centrul de Tehnologii Informaț...
Chișinău

Centrul de Tehnologii Informaț...
Chișinău

Centrul de Tehnologii Informaț...
Chișinău
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.