Administrator de restaurant

Crosta

13 noiembrie 2024

Chișinău, Rîșcani
De la 2 ani
De la 15 000 Până la 25 000 MDL
Full-time
Universitate
În locația angajatorului

Angajăm:

Administrator de restaurant

Crosta Kitchen & Bakery invită în echipa sa Administrator de restaurnat, responsabil de gestionarea eficientă a cafenelei și a personalului angajat.

Atribuțiile funcționale de bază:

  • Planifică, organizează și supraveghează activitatea restaurantului;
  • Organizează rațional munca personalului din restaurant și zonele de joc;
  • Asigură evidența documentară a proceselor;
  • Verifică disponibilitatea resurselor necesare și efectuează cereri către managerul de aprovizionare;
  • Monitorizează respectarea regulilor de igienă și cerințele sanitare;
  • Controlează calitatea deservirii clienților;
  • Contribuie la profitabilitatea restaurantului și optimizarea costurilor;
  • Promovează imaginea pozitivă a restaurantului;
  • Efectuează audituri lunare;
  • Organizează inventarierea materialelor.

Pentru realizarea cu succes a atribuțiilor este necesar:

  • Să ai cunoștințe de bază despre management în domeniul HoReCa și business administrare;
  • Să poți realiza tranzacții cu numerar;
  • Să poți duce evidența și auditul materialelor;
  • Să înțelegi și să aplici principiile și metodele de gestionare a stocurilor;
  • Să cunoști și să aplici tehnicilor de vânzare;
  • Să poți planifica și monitoriza munca personalului din subordine;
  • Să poți implementa standarde de aranjare a mesei și deservire a oaspeților;
  • Să cunoști și să aplici reguli de protocol și etichetă.

Pentru noi este important:

  • Studii superioare (de preferință în domeniul alimentației publice);
  • Experiență într-o poziție managerială într-un restaurant;
  • Cel puțin 2 ani experiență în muncă;
  • Abilități excelente de comunicare;
  • Vorbirea fluentă în limba română și rusă;
  • Capacitatea de a stabili priorități și obiective.
  • Oferim:
  • Muncă stabilă într-o echipă tânără și prietenoasă;
  • Oportunități de creștere și dezvoltare profesională;
  • Instruire profesională;
  • Prânzuri și cine delicioase din contul companiei;
  • Condiții de lucru confortabile;
  • Dezvoltarea dinamică a companiei.

Alte anunțuri publicate de această companie

Joburi similare

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide